2012. december 1., szombat

december végéig

szóval ide, Dunaújvárosba a Bartók Művészetek Házába hozták az angyalkákat pár más dologgal együtt, és december végéig kint lesznek. és tegnap a fiúkkal ide vonatoztunk utánuk. Danival nagyjából berendeztük őket, és Gyuri szépen felrakta. és hogy mindez így történhetett, az ... jó jó kicsi csoda, de csoda! 
ezúton is őszinte hálával és szívből jövő megszámlálhatatlan köszönettel gondolok a mindvégig mellettem álló, támogató, és színező:) családomra,
valamint 
Fehér Márta, Fehér Mariann, Varga Virág, Tókos Katica, Laura, és Ági 
ÖNZETLEN segítségére, ami nélkül ez a kiállítás NEM jött volna létre. 
aztán meg szeretném köszönni Knódel Máriának a felkérést, szóval a lehetőséget, ami "belobbantotta" a dolgot, ami miatt létrehoztam ezt a blogot. és a leveleit is köszönöm, amelyeket nagyon szerettem.
és azt is meg szeretném említeni, ha nem illusztrálhattam volna Erdős Virág Pimpáré és Vakvarjúcskáját, akkor sincs ez a kiállítás, vagyishát ezek az angyalok... szóval nagyon nagyon köszönöm neki is. különben is olvassátok el, és nézzétek meg 
és akkor egypár kép (sajnos nem tudok fotózni, de azért remélem így is szeretitek!:)







jééé! a Bóbita teljesen véletlenül van tükörben... jól beszerkesztettem! :D de most már így hagyom:)

hááát, a Szentekre még visszatérünk
...
jó sok dologra még visszatérünk :D
mindenesetre ezt azért én most kipihenem
:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése